Easter



Mitt liv är alldeles upp och nervänt och jag känner att jag bara kan skratta åt eländet. 
Jag är gift med en man som bor i ett annat land och vägrar att skriva på skilsmässipapperen. Förstår inte vitsen med att vara gift med någon som du ändå aldrig ser. Huset som jag hyr lägenhet i började brinna natten till fredagen och vi fick räddas ut av brandmän... Riktigt otäckt var det att vakna av något sådant.. Så nu bor jag än en gång hemma hos mamma och pappa. De ställer alltid upp och det finns inga bättre föräldrar.. Men jag vill inte ställa till för dem. Jag vill att de ska kunna njuta av livet och ha kul. Solen skiner i alla fall idag och det känns underbart. Jag är riktigt sliten nu efter allt som hänt men jag ska komma igen och så fort jag kan få lite semester tänker jag åka på en solsemester för det behöver jag. Hoppas att ni får en underbar Påsk! 

Kram på er! 



Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag önskar dig all lycka, och hoppas att allt blir bra! <3

Svar: Tack snälla Henrik ❤ Önskar dig detsamma!
Carina Marianne Holst

2 Heléna:

Jag förstår verkligen inte varför han inte kan släppa taget om dig när du ändå inte vill leva med honom längre :( Så otäckt med branden också :( Hoppas det löser sig för dig snart vännen på alla sätt <3 Stora kramar fina du <3

Svar: Nej, inte jag heller. Det känns mycket bättre nu. Det luktar inte eldrök längre i lägenheten och det börjar bli lite fint och mysigt. Tack fina du! Många kramar tillbaka <3
Carina Marianne Holst

Kommentera här: