Crazy stuff

Hej på er! 
Har ni gjort något helt impulsivt och crazy? 
Det gjorde jag när jag var 17 år och studerade i Uddevalla. Jag tittade i Bohuslänningen och fick syn på en söt kille i sportbilagan.. Det stod ju hans namn så jag ringde upp honom och frågade om jag kunde göra en intervju för ett skolarbete.. Det gick bra sa han och vi bestämde att jag skulle komma hem till honom nästa kväll efter träningen. Jag kom dit och han var försenad så jag pratade med hans bror och en kompis till honom medans jag väntade. De var jättetrevliga. Sedan kom då han och han var supertrevlig. Det var jättekul att prata med honom och efter intervjun erbjöd han sig att köra mig hem. När vi kom fram frågade han om vi kunde träffas igen.. Och det gjorde vi...Som det kan bli.. Bara för att jag tittade i Bohuslänningen.. Haha.. 


Idag har jag inte feber längre men är fortfarande inte helt frisk.. Jag hostar och känner mig trött.. Men jag ska kurera mig tills imorgon.. Hoppas att ni haft en fin måndag! 

Puss!! 

Kommentarer:

1 Släpp taget. följ flödet:

Vad hände sen då? :D Blev ni ett par eller sågs ni bara någon enstaka gång till? :)

Kommentera här: