Livet just nu

Hej!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre..
Det går inte så himla bra för mig med sånt som jag trodde skulle ordna sig.
Jag mår inte alls bra av att inte få träna magmusklerna.Det känns hemskt att bara se på hur kroppen blir
slappare och slappare och inte kunna göra något åt det.
 
Lägenheten som jag gick och hoppades på blir det inget med.
Imorgon ska jag gå upp till en av förskolorna och söka jobb,hoppas att det blir något iallafall.
Det finns ju inga tjänster ute men iallafall som vikarie.
 
Jag försöker att hitta något positivt i tillvaron just nu men det är svårt.
Jag är så lyckligt lottad att jag har underbara föräldrar som ställer upp med rum och mat men jag skulle vilja ha något eget.Solen skiner också,det gör mig alltid på bättre humör.
 
Annars har detta året varit det värsta i hela mitt liv.
Mycket smärta,sömnlösa nätter,medicin som fått mig att må fruktansvärt dåligt.
Nu är den biten över och det är skönt men jag längtar så efter att börja kunna träna igen..
Den dagen kommer ju,,bara jag orkar stå ut..
 
Nu är det 5 veckor kvar....
 
Hoppas att de går snabbt!!
 
Sedan har jag ju faktiskt haft det mysigt också, inte bara negativt och jag har fått många skratt tillsammans med familj och vänner...
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad tråkigt att du känner så och hoppas att det vänder med jobb och bostad. Skönt att du har väldens bästa föräldrar som hjälper dig och många styrkekramar från mig! <3

Svar: Jag ska titta på några nu i veckan :) Jaa, de är verkligen världens bästa <3 kram!
Carina Marianne Holst

2 MALIN:

Hoppas att det vänder för dig snart! Kram

Svar: Tack! :) Kram!
Carina Marianne Holst

3 Dixi Wonderland:

Hoppas att det vänder för dig :)

Svar: Tack! :)
Carina Marianne Holst

Kommentera här: