Sunday chill

Hej på er finisar! 

Idag är det söndag. Jag gillar verkligen söndagar, de är som startporten till veckan då man laddar batterierna. 
Denna veckan kommer att bli tuff,men det tar jag som en utmaning. 

Imorgon får jag min första lön.Den är verkligen välkommen. Nu har jag precis vad jag behöver..Min fina familj, någonstans att bo, ett jobb att gå till, fina vänner.. Nu är det dags att ta tag i skilsmässan. En situation som jag ju inte trodde att jag skulle hamna i när jag gick in i kyrkan för 10 år sedan för att gifta mig. 
Nu är det som det är och det känns bra som det är. Jag hoppas bara att det kommer att gå snabbt och smidigt. 

Ha en fin kväll! 


Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

God morgon ja en skilsmässa är aldrig lätt, men ack så bra då man valt att gå vidare :) skönt att du har det som betyder nåt i ditt liv kul kram å fin dag <3

2 Petra Olsson:

Skilsmässor är aldrig roliga:( allt blir bättre med tiden och din lgh är så fin. kram

Svar: Ja,jag tror att allt kommer att bli jättebra. Tack snälla du!<3


Carina Marianne Holst

3 Eva`s blogg:

Kikar in & önskar dig en fin helg kramen <3

Svar: Detsamma!Kramis!!!<3
Carina Marianne Holst

4 Petra Olsson:

Tittar in o säger hej:) kram

Svar: Hej!Vad roligt!Hoppas att du har det bra:) kram!




Carina Marianne Holst

Kommentera här: