Makeup

Jag har väl aldrig varit så bra på att sminka mig. Jag har helt enkelt inte använt så mycket.. Lite mascara och lite ögonskugga.. Ibland någon foundation med lite solpuder.. 

Idag är det ju en riktig konst med makeup och allt som man kan göra med det.. Det riktigt hypade märket Hudabeauty visar prov på sin skicklighet på Instagram varje dag. 
Jag fick hem deras Rosegold edition plus highlighter palette.. Det är sååå fina färger men krävs nog mycket övning för att få det fint.. Det är så vackert när de sminkar på Instagram men det är nästan alltid på Arabiska vackra kvinnor och jag är ju så långt ifrån det utseendet man kan komma med mina ansiktsdrag och färger.. Jag ska i alla fall öva mig lite o blir det något bra resultat så kommer det bilder.. 
Ha en underbar dag! 
 
Puss! 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla fina färger! :-D Kramis

Svar: Jaa,får öva lite :) Kraaam!! <3
Carina Marianne Holst

2 Petra Olsson:

Så fint och jag håller med dig det är en vetenskap att kunna måla sig så snyggt.kramis

Svar: Ja,eller hur!! Kram på dig!! <3
Carina Marianne Holst

3 Annika:

Tack för kommentaren. Fina färger.

Svar: Visst är det.:)
Carina Marianne Holst

Kommentera här: