Life sucks!

Jag önskar så att jag kunde skriva att jag mår bra,att allt flyter på och att livet är härligt.Jag mår skit,idag ringde jag till operationsplaneraren på Näl som sagt innan att det snart var dags för min operation..Hon sa ialla fall att jag kunde få vänta i flera månader för det fanns varken salar eller läkare tillgängliga.Jag frågade om tremånadersgarantin som de har men hon sa att det fanns inget att göra..Jag blev helt förtvivlad.Nu får jag börja med den hemska medicinen igen som ändrar hela strukturen på ens kropp inifrån och ut.
Jag orkar inte ens hoppas längre för varje gång jag gjort det så har det ändå gått åt pipan.
 
Jag tränar ju kroppen hemma varje dag med workout men det känns ju också lönlöst eftersom medicinen bryter ned muskelvävnaden..så det känns för jävligt helt enkelt..
Jag trodde faktiskt att det skulle bli mycket bättre..
Men nej,åt helvete med allt!
 
Hoppas att ni som läser mår bra i alla fall!
 

Kommentera här: