Obefogat?

Idag har jag en fråga till er. Har ni någon gång varit med om att en person har slagit sönder ert glas och sedan blir arg på er och säger att det är ert fel för att ni ställt glaset på diskunderlägget?
Jag är så trött på all obefogad ilska så jag vet inte vad. Jag är så tacksam för mina fina vänner som lovat att ställa upp på alla möjliga sätt och som det går att prata med. En utav dem ska jag träffa idag.Vi ska fika i eftermiddag och det blir mysigt. Jag har hela huvudet fullt av idéer om hur framtiden kan se ut. Det kommer att bli väldigt annorlunda och säkert väldigt jobbigt, men inte sämre än vad det är nu.
Det är mycket som behöver göras, men jag vet att jag klarar mig för jag är stark.

Hoppas att ni har det bra!
Puss!

Kommentarer:

1 Heléna:

Det låter väldigt obefogat att bli arg på någon för att man anser att ett glas har stått fel så man slår sönder det... Dessutom är ett glas bara ett dött ting - hade väl varit värre om någon hade blivit skadad! Det låter som att du har tråkigheter omkring dig fina Carina och jag hoppas det löser sig på något sätt! Skönt att du har vänner som finns för sig! Många kramar till dig finaste Carina och låt inte någon sätta sig över dig!!! <333

Svar: Tack sá jättemycket för ditt stöd!Jag har tyvärr trákigheter omkring mig och jobbar för att komma bort frán det.Mánga kramar tillbaks till dig fina Heléna!Det är kul att följa dig pá Instagram :) <3
Carina Marianne Holst

2 Days by Johanna:

Har inte varit med om det, men det låter ganska obefogat och bli arg och skylla på någon annan för en sådan sak.

3 Cissi:

Inte ok :(

Kram <3

4 MALIN:

Aldrig varit med om något liknande... Men det låter ju ganska sjukt! Kram

5 Netti Starby:

Det låter inte alls okej utan riktigt otäckt. Ta hand om dig! Kram

6 Eva`s blogg:

Det är ju inte ok att ens bli arg för en sådan bagatell ....har det hänt något Carina? kramen

7 sandra.:

Låter helt sjukt verkligen :s
var försiktig fina du, kram <3

8 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Låter som väldigt mycket underliggande irritation... aldrig trevligt att vara runt en sådan person.. Det tar enorm mycket energi.

sv: :* :*

9 CAMILLAESI:

Vad sjukt :/

Kommentera här: