Calvin Klein

Hej på er finisar!
Igår var vi inne i Barcelona en sväng.
O skulle fixa något med bilen och frågade om jag ville följa med. Det ville jag ju så jag gick runt i centrum och fönstershoppade lite. Jag såg ett par ursnygga sneakers från Calvin Klein på Corte Inglés. De skulle jag gärna vilja ha. Lite för dyra för mig dock.
Senare på kvällen började det att spöregna så det dånade verkligen. Det regnade i stort sett hela natten med ett fruktansvärt dån. Det behövs ändå för det har inte regnat på ett bra tag..
Hoppas att ni får en underbar lördag!
Puss!

Kommentarer:

1 Heléna:

Hoppas du får en underbar helg fina du :D Jag äter och dricker gott och njuter av sommarvärme trots att det är en bra bit in i september :D Vi har 23 grader i skuggan just nu och då är det ändå redan efter klockan 18 :D Stor kram till dig <3

Svar: Tack underbara du! Vad härligt det låter. Njut ordentligt! Många kramar :) <3
Carina Marianne Holst

2 CAMILLAESI:

vad snygga de är :D

Kommentera här: