Tie pants

Hej fina läsare!
Nu var det ett tag sen jag skrev.
Jag jobbar mycket och har inte lika mycket tid till bloggen som jag skulle vilja men det blir nog snart bättre.
Jag gillar verkligen mina tie pants från Soclove. De är både bekväma, stilrena och lite ovanliga..
Jag har fått mail från en tvproducent och en redaktör som vill ha med mig i en realityserie som heter Adam och Eva..
Aldrig i hela mitt liv att jag skulle vara med där. Deltagarna får gå nakna på en öde ö och se vem som de vill ha som partner. Andra får gärna vara med, men inte jag. Haha!
Ha en fin kväll!
Puss!

 
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

Jättefina bilder på dig :D Ja, att knalla runt naken på en ö i hopp om att bli en Eva låter väl si så där... ;) Hoppas du får en fin fortsättning på veckan härliga Carina <3 Kramar <333

2 Netti Starby:

haha vilken konstig realityserie de har kommit på och det var klokt av dig att tacka nej. Jag som skojade om igår att snart kan man bli känd av att vara naken och det kan man visst på riktigt :-D Kramis

Kommentera här: