This weekend

Hej på er!
Helgen som varit har bjudit på lite av varje. I fredags åkte vi till Andorra över dagen och åt jättegod mat på El tall a taula. Igår var jag hemma hos Sylvia och Fran som bor på De förälskades gata i Barcelona.. Så mysigt namn, eller hur?!
De ska ha en liten tös i början av november. Så roligt för Sylvia har alltid drömt om att bli mamma. Idag känner jag mig som en klubbad säl. Jag är så trött. Men jag kan ju vila lite och ladda upp batterierna för en ny vecka. Ha det så himla bra! Puss!

Supergott, krispigt bröd hade de..

Riktigt god soppa och sallad. Och efterrätten mumsig.

Mitt hår framifrån nu.. Jag klippte mig ju i fredags..

Kommentarer:

1 Heléna:

Låter som en mysig helg :D Så gott allt ser ut på bilderna och ditt hår blev jättefint när du klippte dig <3 Hoppas du får en bra start på den kommande veckan :D Kramar fina du <333

2 Eva`s blogg:

Gud va snyggt håret blev :) kram

3 Netti Starby:

Vad gott det ser ut och ditt hår är så vackert! Kramis

Kommentera här: