December

 
Hej pá er underbaringar!
 
1:a december,sáá härligt!
Jag älskar december för det händer sá mycket mysigheter dá.
Mamma fyller ár,Lucia med pepparkakor och lussebullar,glöggfester,jag fyller ár,Julen kommer (min absoluta favorithögtid).Vi firar in det nya áret.I ár skall det bli extra härligt med julen för jag skall áka hem till Sverige och fira med min familj.Min man tycker inte om julen och vill helst inte fira den alls,sá dá passar det ju mycket bättre att jag firar den med mamma,pappa syskon och syskonbarn.Hoppas att ni har en härlig dag idag.
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att du ska fira jul i Sverige med dina nära och kära :-D Kramis

2 Heléna:

Sicken tråkmåns till man du har som inte gillar julen, men å andra sidan så underlättar det ju för dig så du kan träffa nära och kära här hemma i Sverige :D Många kramar till dig fina Carina <3

3 Cissi:

December är verkligen en stressig månad tycker jag, men jag hoppas man hinner njuta lite också ;)

Kommentera här: