Back in Barcelona

Jag är hemma i Barcelona igen. Det känns jättekonstigt att komma tillbaka. Det är som att leva i två olika världar, när jag är här och när jag är i Lysekil. Det var halvmulet när jag kom ut från flygplatsen. Det var inte så jättevarmt heller.. ca 25 grader. Nu när jag är hemma i lägenheten börjar det att bli riktigt varmt. Det känns som om fötterna kokar. Jag har tittat på Barças match som de vann. Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig och sova. Imorgon blir det stranden. Puss!

 

Kommentarer:

1 Heléna:

God natt och hoppas du får en skön dag på stranden imorgon! Här vräker regnet ner och det blåser så balkongräcket skakar... Tror du åkte tillbaka i rätt tid! Kram <3

Svar: God natt! Tack sá mycket! Kram fina du! :)
Carina Marianne Holst

2 Henrik Olsson:

Stranden låter väldigt behaglig! :)

Här är det ganska kallt nu och blåsigt! :/

Svar: Jätte!! Hoppas att det blir varmt igen hos er :) Kram!
Carina Marianne Holst

3 CAMILLAESI:

så härligt ju! :D

Svar: Stranden ska bli härligt! Kram!
Carina Marianne Holst

4 Ida:

Skönt de är lite varmare där än vad det är här iallafall ^^

5 Petra Olsson:

Härligt att komma till värmen känns som sommaren i Sverige tog slut 😬Kram

6 FrökenTV, bloggen om tv och film:

vad härligt

7 Elin:

Åh va härligt! :)

Kommentera här: