Lördagsmys

 
IKEA är en riktig lifesaver..
 
Lördagsmys med riktigt svenskt lördagsgodis.
 
 

Kommentarer:

1 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

Så gott med godis :D . Har själv ätit massor idag :).

Svar: Eller hur :)Kram
Carina Marianne Holst

2 MALIN:

Vad gott med godis! Hoppas du får en härlig söndag imorgon :) Kram

Svar: Jaa tack detsamma fina du :)
Carina Marianne Holst

3 Elin:

Mums =)

Svar: Jaa :)
Carina Marianne Holst

4 Netti Starby:

Jag hade också lördagsmys igår med godis :-D Kram

Svar: Härligt!! Kram :)
Carina Marianne Holst

5 Alice:

Så gott med godis! ^^

Svar: Visst är det! :)
Carina Marianne Holst

6 Eva`s blogg:

Välkommen hit :) nu har jag länkat dig så jag hittar dig snabbt :) hoppas du kommer att trivas här :) gott med snask ibland ha en fin dag kram

Svar: Tack fina :)Jag tror att jag kommer att trivas jättebra. Visst är det gott med godis, kram och ha det gott idag :)
Carina Marianne Holst

Kommentera här: