Augusti

Nu är semestern över och jobbet börjar igen. 
Jag har haft en jättefin semester. Jag har umgåtts med familjen och vännerna och bara varit... 
Jag har fixat lite till i lägenheten och nu kan man inte tro att det brann i huset för inte så länge sen. 
Min man har lovat att skicka mina kläder med UPS och jag behöver inte betala så himla mycket som jag trodde. Det blir lite "julafton" när paketen kommer.. 
Nu behöver jag bara vänta tills i November och sen kan jag skilja mig utan att han behöver skriva på något papper.
Jag trivs verkligen bra i min lägenhet.. Det känns som mitt hem.. 

Ha en underbar söndag! 
Kram på er!! 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha en trevlig helg :)

2 ullie:

Oj nej men va händer i ditt liv. Skilsmässa brand ny lägenhet?

Hoppas allt är bra fin söndag kram ullie

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att allt är bra med dig! :)

4 Anonym:

Hoppas allt löser sej till det bästa Goa Carina.. 😘

Svar: Det tror jag att det gör 😘tack snälla du!! 🤗
Carina Marianne Holst

Kommentera här: