April

Hej! 

 
Jag kommer med lite uppdatering på hur det går med myomen och operation och dylikt.. 
Jag fick ju järndroppar utskrivet av läkaren och de fungerar jättebra.. Jag känner mig inte så trött längre som jag gjorde innan.
 
Jag står i kö för operation och i vanliga fall tar det ca 3 månader men eftersom det är semestertider i juni, juli och augusti så blir troligtvis operationen i september.. 
Det kan ju också hända att någon inte kan komma in för operation och då ringer de mig... Isåfall kan det bli i maj.. 
 
Myomen växer och syns mer o mer.. 
Jag tog en outfitbild förra veckan och man kan se "bullen" på magen.. 
 
 
 

Jag har inte haft ont på ett tag i alla fall och nu längtar jag bara efter att sommaren ska komma och förhoppningsvis fina dagar i Lysekil med omnejd.

Puss!

 

Kommentarer:

1 Polly Svensson:

Men ååå va tusan är det? Aldrig hört talas om det. Är det farligt? Hoppas det går bra för dig? Kramis

Svar: Det är muskelfibrer som växer i eller utanför livmodern.Det är inte farligt men det ger trákiga symptom som är svárt att leva med.Det ger bara symptom om de växer fort och det gör min..Den máste opereras bort..Kram pá dig!
Carina Marianne Holst

2 Henrik Olsson:

Hoppas att allt går vägen! <3

Kommentera här: