Feeling tired!

 
 
Hej alla fina bloggläsare.
 
Jag känner mig sá otroligt trött nu,jag blir trött av att gá uppför en trappa.
 
Jag blir trött av att duscha,jag máste sätta mig och vila efterát.
 
Det här är inte alls likt mig,jag brukar ha mycket ork och kraft men det är klart,
 
jag har ju den här knutan som  växer och tar kraften ifrán mig.
 
Den var ju lite större än 10 cm i diameter i början av februari,sá nu är den nog 11 cm
 
i diameter och väger uppát en 3 kilo.
 
Det är mycket i min lilla kropp,för visst är jag láng men inte särskilt stor.
 
 
Pá mándag ska jag till sjukhuset för undersökning och dá bestämmer de datum för operation.
 
Jag hoppas,hoppas att det blir snart.
 
Jag vill bara bli av med den här idiotiska knutan.
 
Idag är jag ledig,det är sá skönt.
 
Jag ska vila och ta det lugnt..klart det blir ju alltid lite hushállsarbete men dá tar jag det i lugn takt..
 
Igár solade jag en stund i pausen sá nu är jag inte lika blek som pá bilden däruppe haha..
 
Ha en härlig dag!
 
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentera här: