Chocolate massage

 

Igår gick jag runt och doftade choklad hela dagen haha. Jag fick en massage med choklad i födelsedagspresent så igår tyckte jag att det passade bra att njuta lite utav den.Jag gjorde en fransförlängning i julas....Jättebra sá länge man inte vistas i fuktiga miljöer,,dá klibbar de ihop och blir bara till en enda stor klump.Inte vidare vackert..Pá bilden har jag inget smink alls,,det behövs ju faktiskt inte när man har extrafransar.. Hoppas att ni får en underbar tisdag. Puss och kram!

 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Massage med choklad har jag aldrig hört talas om tidigare och det låter mysigt :-D Kramis

2 Henrik Olsson:

Chokladmassage är nytt för mig! :P

3 Heléna:

Låter härligt med chokladmassage :D Du är jättefin Carina :D Hoppas du har haft en härlig dag! Kram <3

Kommentera här: