Back in Barcelona

Hej fina ni! 

Nu är jag tillbaka i Barcelona igen. 
Jag fick se snö som jag längtade så efter och det var underbart att vara med min fina familj. Det var synd bara att jag hade influensa större delen av tiden jag var i Sverige. Jag har gått ner i vikt och tappat muskler så nu ska det bli skönt att börja träna igen och jag får äta upp mig lite. 
Kommer ni till Barcelona så rekommenderar jag att besöka Flax and Kale, vi var där igår och det var jättegod mat, trevlig personal och ett väldigt fint ställe. Vi satt på terrassen på andra våningen.. Jag avslutar med lite bilder och önskar er en trevlig kväll. 
Puss! 

Kommentarer:

1 sandra*:

Åh har helt missat att det är i Barcelona du bor, jag villl verkligen åka dit och har tänkt att åka detta år, :D:D så bra med lite tips, kram <3

2 Netti Starby:

Vad tråkigt att du har varit sjuk när du var i Sverige och välkommen hem fina du! Kramis

3 Heléna:

Så gott det ser ut! Ta väl hand om dig nu finaste Carina och frossa i god mat och träna tillbaka dina muskler så du får lite motståndskraft <3 Många kramar fina du <3

Kommentera här: