Bloggutmaning

Hej fina ni! 

Idag blir det en bloggutmaning... 
Lite frågor om mig.. 
 
1.Röker du?
 
Nej, det gör jag inte.
 
2.Dricker du alkohol?
 
 
 Väldigt sällan,ibland vid nágot festligt tillfälle.
 
3.Tränar du?
 
Ja,det gör jag (aerobics) och lite styrketräning.
 
4.Favoritmat?
 
 
Fisk,grönsaker och frukt.. Jag gillar svärdfisk väldigt mycket. 
 
5.Har du blivit opererad nån gång?
 
 
 Ja,för blindtarmen.
 
6.Har du brutit benet nån gång?
 
                                                                            Nej. 
 
7.Hur lång är du?
 
 
 173,5 jag var längre förut 175 cm men ryggen kröktes lite vid ett fall sá nu är jag lite kortare haha..
 
8.Kan du simma?
 
 
 Ja,det kan jag. 
 
9.Vilken är din favoritårstid?
 
 Helt klart sommaren.Jag älskar den svenska sommaren när den är som bäst.Det ska vara 23-24 grader och sol,underbart  :) 
 
 
 

Kommentera här: