No more medication!

Hej!
 
Nu har jag slutat med min medicin och jag känner bokstavligt talat hur jag lyfter ur en dvala.
Jag behövde ju medicinen för att krympa mina myomer men jag fick ju så himla mycket biverkningar av den.
Det är ganska många kompismöten och saker som blivit inställt för att jag börjat må dåligt och hela tiden har jag tänkt på att jag kanske får kramp i magen,näsblod,svår huvudvärk,gaser,uppblossande finnar,håravfall och annat som besvärat mig...
 
Nu väntar jag bara på att de ska ringa om operation..
 
Rehabilitering...
 
Och sedan skaffa jobb och lägenhet..
 
Jag längtar så till att få en egen lägenhet igen..
 
Att få inreda den och ha något eget..
 
Var det blir beror på var jag hittar något jobb som passar mig bra.
 
Jag har känt mig så ledsen hela tiden när jag tagit medicinen men det verkar som att det börjar släppa..
 
Jag blir nog snart mitt vanliga positiva jag igen..
 
Hoppas att ni har det bra!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Hoppas att du mår bra snart finaste Carina! <3 Kramis

Svar: Tack finaste du ! <3
Carina Marianne Holst

2 Gabriella :

Hoppas att allt blir 100% bra!! Kram <3

Svar: Tack snälla,söta!! Kram! <3
Carina Marianne Holst

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad skönt att du kan slippa medicinen! :)

Ha en riktigt härlig dag :) Kram

Svar: Det var verkligen skönt att sluta med den..biverkningarna verkar dröja sig kvar dock nu såhär två veckor efter kan jag ju konstatera det..Det tar väl ett tag för kroppen att bli normal igen..Kram till dig fina du!
Carina Marianne Holst

Kommentera här: