Augusti är snart slut

Hej på er! 

Dagen D närmar sig om man säger så. 
Jag menar dagen då jag ska opereras. 
Jag var på sjukhuset förra veckan och blev undersökt och fick prata med lite olika människor om alla förberedelser inför operationen och även hur den går till och vad som händer efteråt.. 
Det kändes väldigt lugnande att få veta.. Nu är det bara att vänta... 
 
Jag har ju också flyttat tillbaka till Sverige och lämnat min man. Det är ett helt nytt kapitel i livet som ska skrivas.. Och jag hoppas ju på att allt ska gå så bra som möjligt. 
 
Jag fortsätter med Instagram som tidigare och här kommer några bilder utav de senaste.. 
 
Ha en fin kväll! Puss! 
 
 


 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men oj vad mycket som har hänt dig med flytt och allt. Hoppas att du mår bra och lycka till med operationen! <3 Kramis

Svar: Jaa,här har det hänt grejer.Jag mår bättre nu o väntar bara på att de ska ringa om operation.Kram på dig! <3
Carina Marianne Holst

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag håller tummar och tår hårt för att allt går bra, och att såret läker fint efter operationen! <3

Jag önskar också att du får den styrka du behöver efter separationen!

Svar: Tack så hemskt mycket Henrik! Jag behöver all styrka jag kan få.Kram till dig!
Carina Marianne Holst

3 Petra Olsson:

Men oj visste inte att du flyttat hem igen så mkt som händer hos dig kram o lycka till med op.

Svar: Jodå! Här har det hänt väldigt mycket.Tack fina,jag hoppas på det bästa.Kram!
Carina Marianne Holst

Kommentera här: