Uppdatering

Hej fina ni!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev.Det har hänt sá mycket i mitt liv pá sista tiden .Vill inte gá in mer pá det nu men det kommer längre fram..
 
I helgen träffade jag min fina vän Wilma och vi gick till samma fik som vi gátt till de andra söndagarna.Det var alltsá tredje gángen vi var där..Servitrisen kom fram till mig och frágade om jag jobbade i modebranchen.Hon sa att jag klädde mig sá snyggt och väldigt annorlunda frán de andra tjejerna här i Mataro.Det var ju lite kul.Hon frágade var jag köpte mina kläder för hon hade lagt märke till dem redan första gángen jag kom dit.
 
Sedan när vi gick hemát började det att spöregna..Vi fick springa iväg.. Jag var alldeles dyblöt när jag kom hem.
 
Nu skiner solen igen och det ser ut att bli en härlig dag.Jag jobbar till sent som vanligt,men med goa elever.
 
Ha en fin dag!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

Låter som en bra helg och det är ju klart att hon trodde att du är modell så fin som du är <3 Kramar <333

Svar: Haha tack för din fina komplimang Helena fast hon trodde inte att jag var modell. Hon trodde att jag designade kläder.. Kramisar
Carina Marianne Holst

2 CAMILLAESI:

vad kul att servitrisen la märke till din klädstil :D det är alltid så kul när folk gör det

3 Eva`s blogg:

God morgon ...ja det blir så i bland jätte fin bild ha en fin dag kramen

4 ExklusivaMoi:

Kul med kommentarer på vad folk tror vad man själv håller på med ^^... som är helt "fel"!! Har själv fått kommentarer om jag håller på med styling och är i fastighetsbranschen som är verkligen heeelt fel *S* Kanske börjar det gro en liten pepp å inspiration för din del med hennes kommentar ;)??

Kommentera här: