Onsdag, nej just det.. tisdag


Hej på er. Jag är alldeles dagvill, veckovill och nästintill årsvill. 
Jag glömmer namn på människor jag träffar varje dag. Jag glömmer vad platser heter. Jag glömmer saker överallt.. Så därför blev det en bra överskrift.. 
Jag vet inte vad det är.. Om det är stress, men det tror jag. Jag tappar hår i stora testar, inte så där att det följer med några hårstrån. Jag tappar mycket och det går av. På vissa ställen har det gått av så att jag bara har ca 5 cm långt hår.. 
Vad kan man göra åt det här? Jag ber om tips och sätt att klara av en otroligt stressad vardag. 
Nån som vill dela med sig av egna erfarenheter som blivit bättre med hjälp av något knep. 
Jag sover kanske 4 timmar varje natt och det är ju inte särskilt mycket. Går jag och lägger mig vid nio så vaknar jag vid två och kan inte somna om så då är jag vaken tills fem då jag går upp. Jag börjar jobba kvart över sex och helst ska man ju vara där tio över. Så det blir att jag lägger mig vid halv elva, elva och inte somnar.. Orolig för att jag ska försova mig.. Och så rullar det på vecka efter vecka.. 


Kommentarer:

1 Anonym:

Men lilla du 😟
Nu är det dax för en sjukskrivning. Kram

2 Anonym:

Men lilla du 😟
Nu är det dax för en sjukskrivning. Kram

3 Anonym:

Men lilla du 😟
Nu är det dax för en sjukskrivning. Kram

Svar: Fast egentligen är jag ju inte sjuk.. eller jag vet inte hur man kan benämna min situation.. 😕kram tillbaka
Carina Marianne Holst

Kommentera här: