Lördag i Lysekil

Hej på er. Det var otroligt länge sen jag skrev något i bloggen. 
Just nu är jag hemma och är sjuk. Jag har feber och hosta och riktigt ont i huvudet. 
Det är bara att vila och bli frisk igen. 
Sist gång jag skrev hade min man lovat att han skulle skicka mina kläder och böcker från Spanien och hit men han gjorde aldrig det. Jag väntar fortfarande... Så det var väl bara något han sa. 
Jag har i alla fall börjat på en ny basgarderob. Jag har köpt ett jättefint set med byxor och kavaj från Styleaddict. De har så fina kläder och väldigt bra kvalitet.. 
Här är det massor av snö nu men jag längtar till våren och värmen när man kan börja klä sig lite lättare igen..
Ha en jättefin Lördag! 
Puss på er! 



Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Krya på dig!! <3

Svar: Tack snälla :)
Carina Marianne Holst

Kommentera här: