Hello again!

                                              Oj vad länge sen det var jag skrev något. 

Tiden går så snabbt och det händer så mycket. Min bror och hans fru har varit här och hälsat på. Det har varit roliga och intensiva dagar... 
 
 
 
 
Vi har varit pá stranden i Caldetes och Tossa de Mar,sedan har vi varit i Aigua blava och Roca Village..
Jättefint pá alla ställen..
Nu ska jag snart börja med en ny medicin som krymper myomen inför operationen.Jag bävar för det för det är inte särskilt roliga biverkningar...Ont i alla muskler,huvudvärk,yrsel,akne,háravfall,viktökning,depression mm..
Hoppas verkligen att jag slipper detta..
 
Ha en fin söndagskväll!
Puss!
 
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

Så härliga bilder! Håller tummarna för att du ska slippa de elaka biverkningarna av medicinen <3 Kramar fina du <3

Svar: Tack fina! Jaa,jag vill slippa dem,,,Kramar!! <3
Carina Marianne Holst

2 Polly Svensson:

Vad trevligt. Härliga bilder så mysigt. Jag tror det kommer gå bra tjejen. Det bästa av allt är ju att det går att göra något åt det. Håller tummar och tår. Kram

Svar: Det var jättekul.Tack sá mycket fina du,jag hoppas verkligen det.Kram!
Carina Marianne Holst

Kommentera här: