Hej bloggläsare!

Nu sitter jag här i Lysekil och tänker över allt som hänt under året. Förra året var ett väldigt annorlunda år i mitt liv med många olika situationer som fick mig att verkligen tänka till. Jag har i många år hoppats och trott att en människa kan ändra sig och sitt beteende. Men en människa kan inte ändra på sig om han eller hon inte vill. Det är det jag kommit underfund med nu.Detta året ska jag ta tag i livet. Jag ska vara snällare mot mig själv och tänka att jag också duger. Jag ska peppa mig själv att inte känna rädsla i vardagen. Jag ska ta stora steg och göra stora förändringar. Jag kan klara mig själv. Jag älskar mina vänner som stöttar mig i detta. De betyder så mycket för mig. Jag hoppas att ni läsare får ett lyckligt 2017 och jag hoppas att även jag kan få ta del av lyckan. 

Puss! 

Kommentarer:

1 Sandra*:

Du duger exakt som du är, du verkar vara en sån underbar människa, du är söt & hur snäll som helst!! <3

2 Netti Starby:

Hoppas att detta år blir mycket bättre för dig och du är en jättefin människa ska du veta! <3 Kramis

3 Henrik Olsson:

Jag hoppas att du får ett sagolikt år! :)

4 Shahrzad Garoosi:

du är så vacker

5 Shahrzad Garoosi:

du är så vacker

6 Heléna:

Du är en fantastisk kvinna Carina och klarar allt bara du vågar tro på dig själv! Jag önskar dig ett underbart 2017 fyllt med kärlek, upplevelser och spännande äventyr <3 Kramar fina du <3

Kommentera här: