Better...

Hej!
Hur har ni det idag?
Jag har det bättre idag än vad jag hade igår..
Jag blev ju så ledsen under telefonsamtalet på morgonen att jag började gråta...det bara brast och jag kände mig så liten och ynklig som man bara kan..
 
Sedan var det mycket bättre för på eftermiddagen fick jag klippt håret hos bästa Bella..Hon är så duktig och go..
Hon sa att håret var nästintill förstört och det vet jag ju att det har blivit av medicinen jag tagit..Jag hade ganska fint hår innan...tjockt och med bra kvalitet,men nu är det stripigt och torrt och trasigt..Bella fixade i allafall till det och tog bort det allra slitnaste..det kändes skönt..
 
Idag har jag klippt gräset ,gympat, dammsugit och varit och fikat med mamma..När vi var och fikade träffade vi min gamla kompis från barndomens mamma och pratade lite med henne,det var kul..
 
Här kommer några av mina Instagrambilder och lite andra...
Ha det bra!
Puss!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Gött att du mår lite bättre..

Svar: Tack! Ja det går upp och ner..:)
Carina Marianne Holst

2 Heléna:

Skönt att det är bättre idag vännen <3 Fina bilder! Var rädd om dig fina du <333 Kramar

Svar: Tack finaste Helena! Kramar! <3
Carina Marianne Holst

Kommentera här: