Dagens outfit

Hej på er alla underbara! 
Nu är våren här och solen börjar att värma upp alla frusna kroppar. 
Äntligen säger jag. Det har varit ett regnigt och blåsigt år här i Barcelona. Det har satts köldrekord flera gånger och även i regnmängd har det satts rekord.
Idag har jag haft en liten söt spetstopp på mig och mina svarta favvobyxor från Zara. Över det en beige tröja och ljus jeansjacka. De kom ju inte med på bilderna haha.
Imorgon jobbar jag tills klockan åtta och sedan ska jag gå med en blomma till en vän som flyttat.. Kram på er! 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

super fint o jag älskar spets :) fin dag kram

Svar: Tack söta Eva:) Kram
Carina Marianne Holst

2 Maria-Alexandra:

Jättefin topp!
Allt är relativt, jag tycker det har sett ut som ni har haft det relativt varmt rätt länge? Vi har ju haft noll grader fram till bara någon vecka sedan men nu har våren kommit även till Sverige :)

Svar: Tack fina :) Det är klart att det är varmare här i Barcelona än i Sverige men det är inte normalt att behöva sätta på elementen i maj.Jag har haft dunjackan på ända tills en vecka sedan och det är heller inte normalt.. Kram
Carina Marianne Holst

Kommentera här: