Dagens outfit

 
 
Hej pá er!
 
Jag trodde ju att det skulle bli fint väder som de sagt pá tv:n men tji fick jag.
Det är alldeles igenmulet,det bláser och det är 12 grader.
Vi skulle ha ákt till Tossa,men det fár bli en annan dag.
Det här är iallafall tant Ninas outfit för Tossa dagen.
Min systerdotter kallar mig för tant.
Och jag fyller ju 49 i ár sá dá är jag väl en tant i mina bästa ár haha..
 
Ha en underbar dag fina ni!
 
Puss!
 
KLäderna kommer frán Revolve,Aquazzura och Balenciaga
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Natalie Salazar:

tack snyggaste 49 åringen! du rockar alltså skulle aldrig tro att du är 49 helt galet!

2 Netti Starby:

Så snygg outfit fina du! Kram

3 natalia:

Snygging!

4 Sevan:

Fin outfit :)

5 MALIN:

Vad fin du är :) Jag gillar verkligen din kjol! Kram

6 ExklusivaMoi:

Hos oss så säger vi att man blir tant vid 50+ ^^... såå än är du inte det, hihihiii! Snygg kvinna på dina bästa år är du allt, KRAMAR =D

7 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilka fina kläder :)

8 coffeeandcupcake.blogg.se:

Snyggt :)

9 Amanda Forsman:

Finis!

10 MartinaOlsson:

Vinn två stycken posters från Design by Moritz! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58694/tavling-vinn-tva-posters-fran-design-by-moritz/

11 miningalinn:

Snyggt!:D

12 Maria-Alexandra:

Snygg stil och riiiiktigt fina skor! :)

13 ISABELLA:

Så fint! :)

14 Erika:

Vad snyggt :)

15 Bambi:

fyller du 49? Härligt! :D HAde dock inte gissat på den åldern. Snarare 39 men ålder är ju bara en siffra som man brukar säga.

Så snygg i den där outfiten förövrigt!

16 VERONICA - fashionblog:

Men vackra duuu! Så snygg look! :)

17 Sanna:

Snyggt :D :D Önskar dig en fin dag :) Kram

18 polly:

Vilka fina bilder på dig. Snygging. Kram

19 Sanna Widman:

Vad fint :)

20 Alice:

Så fin outfit! ^^

21 Amanda Jona [SPONTAN]:

Superfin outfit :)

22 Maria:

Så snyggt
Kra

23 Anonym:

Grattis snygging i efterskott :) snygg outfit o fin som alltid kramen

Svar: Tack, fast jag fyller inte förrän i december haha 😊
Carina Marianne Holst

Kommentera här: