Tuesday!!!!

Hej alla fina läsare!
 
Idag har det varit en riktigt härlig dag.
Vi har varit pá stranden och jag har badat ,solat och haft det allmänt bra.
Nu är jag nyduschad och nyinsmord med kokoscreme.
 
Imorgon ska vi áka till Andorra över dagen.
Min man har lite affärer där sá jag ska gá runt och kika lite i centrum.
Jag tänkte kolla lite pá Zara och även i elektronikaffärerna.
Jag skulle vilja ha en ny kamera och sánt är mycket billigare i Andorra.
Det blir dock inget köp i morgon..Jag máste spara lite först.
 
Ha en jättefin kväll!
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

Så härligt att du har haft en bra dag! Hoppas du får det jättemysigt i Andorra imorgon :D
Kram <3

Svar: Tack fina du! Hoppas att du ocksá fár det! Kram!
Carina Marianne Holst

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Spännande med planer på en ny kamera! :)

Svar: Jaa,fast det är mycket pengar...Kram!
Carina Marianne Holst

3 Elsa:

Vilken härlig bild! :)

Svar: Tack! :)
Carina Marianne Holst

4 josephine Asplund:

Så mysigt! Hoppas du får en fin dag, kram=)

Svar: Jätte! Tack fina! :) kram!
Carina Marianne Holst

5 Celine:

Så mysigt!

Svar: Jaa :)
Carina Marianne Holst

6 Netti Starby:

Vad roligt att du ska Andorra imorgon och det är så härligt att gå runt in i olika affärer :-D Kram

Svar: Visst är det! :) Kram!
Carina Marianne Holst

7 Petra Olsson:

Så härligt med värme ☀️Kallt som tusan i Sverige o blött 💦💦💦kram

Svar: Jaa,det är det.Hoppas att du har det bra ändá.Kram!:)
Carina Marianne Holst

8 ExklusivaMoi:

Hoppas att du hittade något kamera som du blev sugen på att vilja köpa senare i framtiden =)... är ju lite små kul med nya prylar!

Svar: Det finns en Canon som jag skulle vilja ha :) Vi fár se om jag kan spara till den.Kram
Carina Marianne Holst

9 Henrik Olsson:

Hoppas att du får sparat ihop vad du behöver snabbt! :)

Svar: Jaa,den var ganska dyr sá det tar nog ett tag.Kram!
Carina Marianne Holst

10 CAMILLAESI:

Låter som en riktigt bra dag :)

11 Cissi:

Vad skönt!
Jag hoppas att värmen snart kommer åter här med ;)

Kommentera här: