This beautiful place

Det är så härligt att vara i Tossa. Man bara känner ett lugn för själen. Jag älskar att höra ljudet från vågorna som rullar in på stranden. Idag är det riktigt fint väder och ganska många turister har åkt hem, så idag är det en perfekt stranddag. Snart ska vi gá och äta, känner att jag är ganska hungrig redan. I eftermiddag ska jag köpa en Nutella glass. Jag fick smaka lite igår och den var supergod. Idag fyller min systerson 20 år. Det skulle ju ha varit kul att fira det med honom. Jag har iallafall grattat honom på Facebook, med Messenger och på Instagram. Hoppas att han får en toppendag!
Här kommer lite bilder från dagen..
Puss och ha det fint!

Kommentarer:

1 Heléna:

Så härliga bilder! Förstår att du gärna hade önskat att du kunde ha varit med och firat honom, men ibland går det ju inte hur gärna man än vill. Du har ju i alla fall gratulerat honom :D
Hoppas du har haft en jättefin dag härliga Carina <3
Kramar <333

2 Cissi:

Åhh vad skönt!
Avis ;)

3 Eva`s blogg:

gud va härligt :) kram

Kommentera här: