Svar pá frágor

 
Hej pá er!
 
Idag ska jag svara pá lite frágor som läsare ställt tidigare.
Sá läser ni vidare sá lär ni känna mig lite bättre..
 
1.Hur láng är du?
 
Jag är 174 cm,jag var 175 tidigare men efter att ha ramlat väldigt illa sá kröktes ryggen lite..Sá nu är jag 174.
 
2.Har du varit modell?
 
Nej,jag har gátt mannekäng nágra gánger men jag har inte varit modell.
 
3.Har du varit med om nágot tragiskt?
 
Jaa,det kan man nog säga.När jag var trettio ár och bodde pá Fuerteventura träffade jag Marcos och vi blev jättekära i varandra.Han rákade ut för en olycka och hamnade i koma,när han sedan vaknade kunde han varken prata eller röra sig.Jag var i chocktillstánd men försökte hjälpa pá alla sätt som fanns och han lärde sig att prata och att gá igen.Jag brydde mig inte om att han inte var som förut utan jag ville satsa pá várt förhállande ialla fall.
Vi var tillsamans ett par ár men sedan ville han att jag skulle gá vidare för att jag var värd nágot bättre.Det ville inte jag men till slut blev det ju sá.Vi har kontakt fortfarande och han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.
 
Tvá ár senare blev jag riktigt kär igen i en kille som hette Jesus och när vi hade träffats ett tag sá dog han i en hjärtattack.Jag blev helt förstörd.
 
Jag blev förgiftad en gáng ocksá och lág pá intensiven och visste inte om jag skulle dö eller leva..
 
Det är nágra av de tragiska händelserna i mitt liv.
 
4.Vilket resmál är det bästa i ditt liv?
 
Helt klart Maldiverna.Jag reste dit när jag var 23 med min dávarande pojkvän.Det är ett underbart ställe och det sjunker ju lite varje ár sá det kommer att försvinna.Har ni chansen att áka dit sá ta den.
 
5.Hur är din idealkille?
 
Han är snäll och omtänksam,gár att prata med om allt,passionerad och eldig,rolig och det är ett plus om han är snygg ocksá..
 
6.Hur länge har du bott i Spanien?
 
Jag har bott i Spanien i 13 ár nu.Tiden flyger ju iväg.
 
7.Vad gör dig glad?
 
Jag blir glad för smásaker..Om solen skiner,fágelkvitter,gulliga meddelanden,om nágon ler,en dag pá stranden..
Att umgás med min familj och vänner..
 
Det var första delen av frágestunden..
Del tvá kommer snart..
Hoppas att ni fár en underbar dag!
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 sandra.:

Så roligt att läsa svaren och få veta mer om dig :) och det är så himla fint att vara lång!!! <3 kram och hoppas du får en bra dag =)

Svar: Tack! Tycker du ? :) Kramar finis!!
Carina Marianne Holst

2 Elin:

Intressant läsning!! :)

Svar: Tack! Kram! :)
Carina Marianne Holst

3 CAMILLAESI:

vad kul att du har varit i maldiverna :D

Svar: Jaa,det är verkligen ett toppenställe :) Kram!
Carina Marianne Holst

4 Heléna:

Alltid trevligt med frågestund så man får veta lite mer om de bloggare som man tycker om att titta in till :D Så hemskt för dig med tråkigheterna som du har råkat ut för :(
sv: Tack!!! Så roligt att du tycker att jag har det fint <3
Hoppas du får en jättefin helg fina Carina! Kram <3

Svar: Tack fina,fina du och detsamma! :) kram!
Carina Marianne Holst

5 Frida:

Va roligt att få veta lite om dig :)
Tråkigt med dina pojkvänner :(
kram

Svar: Tack! Ja,det var inte kul när det hände.Kramar! :)
Carina Marianne Holst

6 MALIN:

Kul att läsa igenom! Älskar din outfit på bilden! Kram

Svar: Tack! Kram!
Carina Marianne Holst

7 Netti Starby:

Vilka tragiska saker du har varit med om. Ser fram emot fortsättningen :-D Kram

Svar: Ja,en del.Jag har lite svárt att lita pá lyckan, för den kan ju ryckas bort sá snabbt igen..Men annars har det bara gjort mig starkare..Kram!
Carina Marianne Holst

8 Henrik Olsson:

Usch, vilka minnen du bär på! :( <3

Svar: Lite trákigheter ja.Fast jag har blivit mycket starkare som person efter detta.Kramar!
Carina Marianne Holst

9 Elsa:

Så roligt inlägg att läsa! :)

Svar: Kul att du gillade det! Kram!
Carina Marianne Holst

10 Petra Olsson:

Kul att läsa lite mer om dig o ditt liv Maldiverna lockar 💦💞

Svar: Maldiverna är helt underbart.Människorna som bor där är ocksá otroligt trevliga.De söker folk att vakta kokosnötter ;)
Carina Marianne Holst

11 Ida:

Kul o läsa :)

Svar: Tack fina! Kram!
Carina Marianne Holst

12 Amanda Niclasson:

Superfin outfit!

Svar: Tack fina! :) En favorit faktiskt! :)
Carina Marianne Holst

13 Eva`s blogg:

Åh va roligt att läsa även om inte allt var roligt men kul att få veta mer om alla bloggare kramen

Svar: Nej,det har hänt en del trákigt.Men ocksá mycket roligt! Kramar! :)
Carina Marianne Holst

14 Nettan:

Härligt inlägg att läsa :D

http://nouw.com/Nettan

Svar: Tack fina! :) Kram!
Carina Marianne Holst

15 josephine Asplund:

Så fin bild och intressant att läsa! Hoppas du får en fin dag, kram <3

Svar: Tusen tck och detsamma! :) Kram!
Carina Marianne Holst

16 Karin:

Usch så hemskt det som hände med både Marcos och Jesus! Hur mår Marcos nu?

Svar: Jaa,det var verkligen hemskt.Marcos már inget vidare bra tyvärr.Han har svárt att ta att han inte kan arbeta och försörja sig själv.Han var en väldigt arbetsam,positiv och viril kille. Kramar!
Carina Marianne Holst

17 Ida:

Hej,
Vilken fin blogg.
Du skrev du varit på Maldiverna, har du något speciellt ställa som du rekomenderar? tänkte också åka dit i år!

Svar: Hej Ida! Tack sá mycket! När jag var pá Maldivera var det pá en ö som heter Kuredu.Jag rekommenderar verkligen den.Kram! :) Titta runt lite pá nätet pá Kuredu..Vi ákte med Fritidsresor,men det finns ju jättemánga resebolag som áker till Maldiverna nu. Kram!
Carina Marianne Holst

Kommentera här: