Svar på frågor del två

Hej finisar!
Här kommer del två av mina svar på era frågor. Jag skulle bara vilja säga att ni inte ska tycka synd om mig för sakerna som hänt.. Det finns så många som har haft det mycket värre och jag har gjort mycket roligt i mitt liv också.

1.Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Jag skulle ta med mig fiskeredskap och en livsförbrukning av linser. Jag ser typ ingenting utan dem haha..

2.Vilken historisk person skulle du vilja träffa?
Jag skulle vilja träffa Nicolas Tesla, han verkar otroligt intressant och hade så mycket bra idéer..

3.Vart skulle du vilja resa?
Till två olika platser.. Jerusalem och Egypten.. Inte de säkraste platserna, men väldigt intressanta.

4.Vilka trender tror du på till hösten 2016?
Jag tror att kappan kommer stort i höst och sedan som alltid skinnjackan och jeansen.

5.Vilken är din favorit årstid?
Jag älskar sommaren :)

6.Vilken är din favorit mat?
Jag tycker väldigt mycket om frukt och grönsaker och fisk. Svärdfisk är otroligt gott.

7.Har du någon favorit parfym?
Jag gillar lätta friska dofter.. Rain ifrån Clean är en..

8.Kommer du ihåg din första kyss?
Jaa,det gör jag faktiskt. Min granne och jag lekte att vi gifte oss, en kompis var präst och kyssen kom ju när vigseln var över haha..

9.Vilken konsert skulle du vilja gå på?
Jag skulle hemskt gärna vilja gå på en konsert med Coldplay eller U2.Jag gillar verkligen deras sound.

Ha nu en underbar dag!
Puss!

 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Roligt att läsa dina svar!

Svar: Tack! Kram! :)
Carina Marianne Holst

2 Heléna:

Underbara bilder och roligt att läsa svaren på frågorna! Ha en riktigt fin söndag härliga Carina!
Kram <3

Svar: Tack! Och detsamma fina du! :) Kram!
Carina Marianne Holst

3 NICOLE:

Så roligt att läsa! :) SV: nu följer vi varandra på instagram! Superkul :D

Svar: Jaa,jätteroligt!! :)
Carina Marianne Holst

4 Ebba:

så kul att läsa!

svar: tack så jättemycket <3 kram

5 Netti Starby:

Jag älskar också sommaren mest :-D Kram

Svar: Visst är det underbart med sommar!! :) Kram!
Carina Marianne Holst

6 MALIN:

Jättekul att läsa dina svar :) Kram

Svar: Tack fina! Kram! :)
Carina Marianne Holst

7 Frida:

Va kul att läsa och härliga bilder :)

Svar: Tack söta Frida! Kram!
Carina Marianne Holst

8 N a t h a l i e:

Gud va kul att läsa! :)

Svar: Tack finis! Kram!
Carina Marianne Holst

9 Elin:

Va roligt att läsa! Fin bild :)

Svar: Tack! Kram! :)
Carina Marianne Holst

10 Ida:

Kul o läsa :)

Svar: Tack! :) Kram!
Carina Marianne Holst

11 Henrik Olsson:

Nä, man kanske inte bara ska tycka synd om någon, men man kan samtidigt inte låta sig beröras av vad du berättat!

Samtidigt blir man också starkare av livets prövningar!

Kram!

Svar: Visst är det sá :) Kramar fina Henrik!
Carina Marianne Holst

12 sandra.:

så härliga bilder :D och så roligt o läsa dina svar =)

Svar: Tack fina du! Kram! :)
Carina Marianne Holst

13 CAMILLAESI:

haha din första kyss låter så gulligt

Svar: Visst är det en gullig historia :) Kram!
Carina Marianne Holst

14 Eva`s blogg:

kul läsning :) fina bilder kramen

Svar: Tack fina Eva! Kramis!
Carina Marianne Holst

15 N:

Kul läsning! :)

Svar: Tack :)
Carina Marianne Holst

Kommentera här: