Yesterdays outfit

 
Igár sken solen,fast det var himsket blásigt.
Jag tog pá mig mina fuskskinnbrallor frán HM och min vita topp frán Zara.
Balenciagaväskan som alltid hänger med och mina boots frán BC-Company som tyvärr inte finns längre..
De hade sááá fina kläder och med superkvalité.
Dessa boots har jag haft i 25 ár och jag har aldrig klackat om dem.
 

 
 
 
 
 Som alltid sá fár jag vika ihop mig för att jag inte tror att jag fár plats i spegeln haha..
Bare with me som man säger pá engelska..
Ha en fin fredag!
Puss!!
 

Kommentarer:

1 pollysvensson.blogg.se:

Men du är så fin. Herregud liksom. Kram

Svar: Tack söta du :)haha du skojar nog lite, kramar!
Carina Marianne Holst

2 CAMILLAESI:

snygg outfit :)

Svar: Tack fina du :)
Carina Marianne Holst

3 Linn Strömberg:

Snyggt!

Svar: Tack fina :)
Carina Marianne Holst

4 nouw.com/tessochlex :

Jättefin outfit 💞

Svar: Tack så mycket :) Kram
Carina Marianne Holst

5 MALIN:

Vad fin du är! Ha en härlig fredagskväll :) Kram

Svar: Tack fina Malin :) Kram på dig :)
Carina Marianne Holst

6 MATILDA:

så snyggt :D

Svar: Tack fina du :)
Carina Marianne Holst

7 ExklusivaMoi:

Tjusig outfit på en tjusig donna =)... TREVLIG HELG på dig, kramar!

Svar: Tack! Detsamma önskar jag dig snyggis :) Kram
Carina Marianne Holst

8 sandra.:

Så fin du är :)
och jättefin outfit =)
även spegeln var riktigt fin haha :D

Svar: Tack fina du :) Ja visst är spegeln snygg haha Kram
Carina Marianne Holst

9 Sanna:

Fina du :) Kram

Svar: Tack söta :) Kram
Carina Marianne Holst

10 Eva`s blogg:

fint men har ni en spegel i trappen? kram

Svar: Tack, ja haha den var redan där när jag flyttade hit. Vi har en duplex, så spegeln hänger i mellantrappan..Men jag gillar den jättemycket :) Kram
Carina Marianne Holst

11 Yasameen:

så snyggt :)

Svar: Tack fina 😊
Carina Marianne Holst

12 Cilla:

Du får bygga ihop en stor spegelvägg =D Snygg outfit också.
Kram

13 Angelica:

Snyggt!

14 Johanna:

älskar väskan!!

Kommentera här: